tv4 nya tvstjärna

Så nu har jag gjort min stora tv debut då!

 

 

(ser du inte klippet så: http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/boras?videoId=1.1760749)

 

Jag är deras nya tvstjärna! Det är ju ingen slump att dom valde att ha med mig i bild 5 gånger, dom gillar mig. MOHAHHAHA släng er i väggen antikdeckarna! Här kommer jag!

 

Hahaha ne lite mer seriösare, måste jag jämt svära? Till och med i tv.. *suck* konstiga miner jag hade hela tiden, absolut när jag och sofia fick förklarat för oss vart vi skulle sätta upp backdropen, ser ut som en ankmun höhö! Ser även ut som jag snusar, vilket jag inte gör sörrö.  Men men, man ska ju bjuda på sig själv. jag älskar hur dom avslutade klippet, med mig och sofia

 

 

JAG GARVAR SÅ ATT JAG DÖR ÅT DEN HÄR BILDEN!

Vi ser ut som 2 muppar, ena står som en hösäck och andra står och putar ut med magen och har ankminer båda två! Hahahhaha darling, vi är vackra ;D

 



Kommentarer
Postat av: JESSI FOX

hahahahah "OJ, fick jag svära?"



tack :)

2010-08-27 @ 11:03:48
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0