bakelibak

yo yo yo yoooo biaaaatches!

Vad har ni för er? Personligen försöker jag lyckas med att baka bröd och pizzabullar.
SÅ SOFIA OM DU LÄSER DETTA SÅ LOSSAS OM ATT DU INTE VET NÅGOT OM PIZZABULLARNA FÖR JAG TÄNKTE SUPRISA DIG MED DOM SEN! OKEJ!?


Vet inte riktigt om det går så bra men det blir nog en god fyllning.. ost, skinka, tomatsås, lök, mina special kryddor (som inte är så jävla special egentligen), vitlök och så sist men inte minst *daadadaaadadaaaam* Champinjoner!
Hur skulle jag kunna leva utan mina champinjoner? Ne livet hade vart bra surt utan champinjoner eller utan vitlök också för den delen.
nu står dom på jäsing i alla fall, hade ingen kavel så fick ta en plast grej man har stavmixern till och kavla med. det gick fan bra det med, kan ju tala om att det inte går att kavla med en konservburk. jag försökte ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0