Am I still your charm, or am I just bad luck

Sa jag föresten att veckan skulle bli jävligt bra? Jag ljög nog.

Jag orkar inte laaa la la la laaaaaaa

Vad har flugit i mig?

 

Dagen började med att mamma skickade ett sms imorse vid halv 5 (hon säger 4a och jag säger 5 men jag kollade mobilen). Blev på ännu sämre humör än jag var i går kväll. Om det nu är möjligt? Så jag iggade och somnade om. Men sen vaknade jag till ett gulligt sms och det gjorde mej på rätt bra humör. Eller aaa, gulligt och gulligt men precis vad jag behövde. Tänk om man hade fått vakna till sådana sms hela tiden. Det hade jag behövt just nu.

Drog ner till stan och köpte lite blommor som jag lämnade hos min hyresvärd. Ser ni? Jag kan faktiskt vara snäll och gullig! Jag slapp till och med gå själv. Var förbi mammas jobb innan och då skulle jag ta en cigg med Sofia också så hon och Lina joinade. Men jag missade både chefen och fredagsfikat! Jag och mamma satt där och rökte när jag frågade ”och på det hela så är fredagsfikat slut! Det var ju faktiskt en av anledningarna att jag kom. Åå vem fan hade med sej det!?” mamma kollade konstigt på mig och bara ”öööh, det är Torsdag? ^o)”

Jag har faktiskt trott hela dagen att det är Fredag..

 

Sen åkte jag hem och gick en promenix med hundarna och Frida. Skulle egentligen sjunga lite i hennes studio också men dom ringde från jobbet och undrade om jag kunde jobba. Ville inte egentligen men vad måste man inte göra? Som tur kom Lina och Sofia förbi en stund och spred lite ljus över jobbet. Underbara människor det där asså.

 

 

Bara för att jag inte hittar mina vita pilotbrillor! Jag blir galeeen, var är dom?

hatar föresten dom dära, men jag hade ont i ögonen. behövde ha några.

 

Nana är huuur fin som helst

 

 

Funderar på om jag ska slipa lite på bokhyllorna nu, orkar inte gå och lägga mej fast jag är hur trött som helst. Det är jobbigast innan man somnar.

 

"I'll show you mine if you show me yours first
Let's compare scars, I'll tell you whose is worse
Let's unwrite these pages and replace them with our own words"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0