back to ashes

Jag mår fortfarande as dåligt och orkar egentligen inte gå upp. Men måste ju jobba. Hade jag bott hemma så hade jag inte gått någonstans kan jag tala om.. *suck*

Det blir i alla fall ingen gym för mig, jag hatar det! Har tränat allt för lite den sista tiden! Hoppas på onsdag.

 

Annars kommer det bli en väldigt bra vecka, det känner jag på mej.

Kanske ska träffa Tina imorgon om hon hade tid och på Torsdag ska jag träffa Frida och sjunga lite med henne, Som gamla goda tider. Ett tag var det bästa jag visste att sitta ute hos hennes mamma på hennes veranda i Viskafors och sjunga. Eller på hennes madrass hos hennes pappa, eller när vi stod ute och rökte eller jaaa.. överallt! Vi sjöng fan överallt, så fort vi fick tillfälle. Till och med i klassrummet.. men hennes veranda var perfekt. Vi gjorde det jämt. Åååh vad jag saknar dom tiderna. Men nu har hon i alla fall fixat en hemmastudio så vi ska väll vara där på Torsdag (:

 

Nu hinner jag inte sitta här längre, måste fixa lite inför jobbet.

Keep on shining

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0