dancing with shadows so lucky to see them here

Vilken jävla najs helg alltså! En sådan här rolig helg har jag inte 
haft på länge, utan alkohol då asså. Jag är hemma vid 12 på en
Lördag och jag känner mej så fucking nöjd ändå. Det brukar
krypa i hela kroppen på mej om jag är hemma innan 2 på
helgkvällar annars.
Jag sov ju inget natten mellan torsdag och fredag så jag var ju gött 
övertrött igår kväll, men som sagt så var jag ju så rastlös ändå.
Fick för mej att jag skulle våldgästa Sofia ett tag för att glo lite film.
Så jag pallrar mej väll ut till Sandared (av alla jävla skogsställen om finns).
Det blev ju knappt något filmtittande men roligt hade vi. Hon har en
sådan där elchocksgrej som man tejpar fast på huden, först när hon
satt på sej den så tyckte jag att hon var lite allmänt skum. För vem
fan tycker att det är roligt att få el i sej?
Men sen när hon sa att jag
inte vågade ha på mej den (ni vet hur jag är, jag var ju tvungen
att testa då)
så testade jag och jag får väll lov att erkänna att den var
skit kul! Men Sofia är liiiiite klenare än mig ;) så det gjorde inte ont,
vilket jag trodde att det skulle göra. As cool sak, sådan borde man
skaffa sej!
Annars innehöll väll kvällen as många asgarv, för många cigaretter,
snöfight, trumspelande, sång osv. tyvärr så är min röst inte på topp
efter att man har varit vaken i typ 40 timmar och sen så har jag ju sådan
jävla scenskräck. Så jävla konstigt egentligen, jag älskar ju när det är
all eyes on me! Men jag måste ju lära mej att sjunga inför dom,
vafan vi har ju ett band tillsammans! Roxanne var den enda låten
som gick halvbra, men till och med den cepade. Jag blir helt konstig.
Hjärtat går i 110, rösten vibrerar som en jävla råtta som är
instängd i ett hörn av 6st kattfanskap och benen skallrar som en jävla
bäbisbjällra. Det är sååå jääävla illa! Men jag ska lära mej. Det är
alltid press när man sjunger inför folk för första gången, speciellt när
det handlar om en bandplats. Men jag hoppas att allt ska lösa sej, för
jag vill fan verkligen. Det är ju så jävla stört sköna människor! Äsh det
kommer att gå fint, dröjer kanske ett tag innan jag kan prestera mitt
bästa. Men det kommer tillslut. Det verkar i alla fall som att det duger för
en i bandet, så nu är det bara 3st kvar ;D hahaha ^^


 

 

Vi gick fan inte och lag oss fören 7-8 imorses, vet att vi var ute och 
rökte runt 7 och sen så satte vi på en film. Som i förövrigt söööög.
Eftersom den var så dålig så däcka jag tillslut. Skulle egentligen
tagit bussen hem vid 3 på natten, men vid 4 så kom vi på att jag
hade missat den. Fyfan vad mö jag har garvat inatt! Hon är
rolig den tösen. Båda var så jävla övertrötta och när jag var trött
var hon pigg och så tvärtom, det pendlade hela tiden. Jag var sååå
trött tillslut så att jag knappt kunde gå upp för trappan. Då är det fan illa xD

 

Basse kom och hämtade mej vid typ halv 6 (?) på dagen sen och så åkte vi hem till mig för lite fika. Plockade upp Bea på vägen också, som hade drukigt whiskey heeela dagen, HAHA xD. Snälla som dom är så hjälpte dom mej upp med massa skit till vinden samt flyttade på mina hemska bokhyllor så att jag slipper se dom. Nu är dom i sovrummet och passar mycket bättre där, ska bara måla dom vita. NÅGON SOM KAN HJÄLPA MEJ!? (:

Vi var också iväg och slängde lite skit och får för oss att äta på Max, (wow, jag vet) då kom jag att tänka på att Sandra kanske var ute och åkte med Martin så jag skickade iväg ett sms till henne och det visade sej vara mycket riktigt. Så jag och Basse hängde med dom ett tag och Sandra är heeeelt jääävla gaaalen!! Vi sprang bland annat omkring i snön på Almenäs parkeringen i bh och trosor, jag slickade milkshake från hennes lår inför hela donkenparkan osv. G A L E N ! gud vilka underbara bandisar jag har! Älskar skumma och galna människor.

 

Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, detta blev så jävla långt och det finns så himla mycket mer att berätta egentligen.

 

MINA FÖTTER ÄR FÖRESTEN HELT STENFRUSNA FORTFARANDE OCH DET STICKER SOM FAN I DOM!! Detta va ju typ 2 timmar sen som vi sprang omkring i snön.. det gör ooooooont!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0