do you think you can tell

Försov mej imorse så det blev inget att tvätterierna som jag hade tänkt.

Kl 7 på morgonen är inte min specialitet direkt, hade till och med fått ett sms lite senare som jag inte hört. Då är jag fan trött. Vaknade kl 10 och fick lite smått panik men insåg efter en morgoncigg att jag inte orkade bry mej, tvättar någon annan dag. Allt är ju avsköljt från i lördags ändå. Så det var bara att hoppa in i duschen, gå ut med Lady och sen kom Lina, Emelie och Liten upp hit för lite pannkaksätning. Om jag får säga det själv så smakade dom inte allt för illa. Jag som aldrig har kunnat göra pannkakssmet. Kasta dom och sånt är jag en jävel på men smeten blir aldrig fel. Haha som min mamma skulle ha sagt ”det är bara för att det är bakat med kärlek” xD hon är allt för go. Kommer ihåg i början när jag skulle vända pannkakor genom att kasta dom. Hahahaha xD Gud det var nog pannkakor i heeela köket. Hunden blev lycklig i alla fall ;D nu kan jag inte vända med stekspade istället, då går dom sönder.

Sötnosarna var tvungna att gå tillbaka till skolan för en liten stund sen så jag har suttit här och spelat lite gitarr. Det är så härligt att jag har hittat tillbaka. Körde ju verkligen fast ett tag och tyckte knappt att det var kul att ta fram gitarren. Det var mest som en vana. Men nu spelar jag hela tiden, precis som det ska vara. Jag vill knappt gå hemifrån för den sakens skull. Ååå det är så härligt! (: Även fast jag sitter med lätta låtar som jag lär mej på en pisskvart. Jag känner att jag inte vill förstöra skiten så jag tar det sakta men säkert. Bättre att ligga på en lägre nivå och leka igenom låtarna än att köra fast igen. Mjoo fast så är det nog med det mesta i livet. På tal om det så känner jag mej mer som mej själv nu än vad jag gjorde förra veckan. Jag är lixom glad igen. Det är inte min sak att gå omkring och vara nere. Man får bara göra det bästa av situationen. På tal om det så måste jag sminka klart mig nu! Jag ska ut och åka lite med Marina och Henkka innan jobbet ^^,

 

Pusspuss :*

 

So, so you think you can tell?

Heaven from hell?

Blue skies from pain?

Can you tell a green field

From a cold steel rain?

A smile from a vail?

Do you think you can tell?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0