dont stop believin'

Åjaaa vilken helg asså.

I lördags var det Ullared som gällde och det var väll rätt roligt. Absolut med tanke på att min mamma är som hon är. HAHA xD sååå jääävla mupp ibland asså! Man förstår ju verkligen vart jag har fått min galna sida från. Saken är ju den att hon fan är galnare än mig egentligen. Haha ^^ när vi kom hem från Ullared så blev det lite bandsup hemma hos mig. Det gick väll som det gick. Mina väggar har aldrig varit så rena nu som efter en x tids skrubbande. Jag hade allt möjligt på dom kan jag ju tala om. På min stora framtida ”new york vägg” vet jag inte huuur mö dricka och aska det var. Framför allt aska. Det var fan aska i hela lägenheten. Varför i hela helvetet va det aska överallt för? Till och med i sovrummet. xD I soffan kan jag förstå för där välte ju jag ut skiten. Men va fan någon måtta får det ju vara! Haha ^^

 

Dagen idag har också varit rätt så bra. Jag har varit hos Madde och Lina och spelat lite gura och sjungit lite. Alltid mysigt (:

 

Men ärligt.. jag vet inte vad jag ska skriva mer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0