i want you to want me

Vet ni vad jag ska göra? :D

Vet inte om jag har berättat det (antagligen inte) men jag skulle ju tapetsera en ”new york” vägg i min s.ka. hall. Men nu har jag bestämt mej för att jag ska tapetsera den i vardagsrummet istället och sen måla i hallen. Hallen kommer fortfarande vara vit men jag vill måla dit stjärnor, noter i alla dess former, någon g & bas klav, och helt enkelt musikgrejer.

Fick den ljuvliga idén när vi strögade förut. Vad tror ni om den?

(Som att jag skulle bry mej om eran åsikt? HAHA jag var tvungen! ^^)

 

Nu behöver jag bara en målar kompis. Jag ska allt tjöta till mig så att någon hjälper mig ;D detta ska bli kul. Imorgon ska jag köpa färg.

 

 

Älskar den här låten. Det var så längesen jag lyssnade på den och så hittade jag den ”i morses” på Sofias Ipod. Då blev jag glad! –”

I'll shine up the old brown shoes, put on a brand-new shirt.
I'll get home early from work if you say that you love me. ”

 

 

Fast nu när jag tänker efter.. det var inte så längesen som jag lag in den på bloggen? Mhm..

 


Kommentarer
Postat av: robin hood.

hejsan!

har kört igång med en liten natt-tävling där du har chansen att få mer läsare och lite mer besökare!



leta upp inlägget ' bli favorit bloggen' i min blogg och kommentera med en text om vad din blogg handlar om,

på söndag förmiddag så väljer jag vinnaren basserat på dens blogg jag tkt var intressangtas och roligast att läsa den personen får en länk ( till sin blogg ) och en liten text skriven av mig ( vad jag tkr om bloggen ) i ett inlägg direkt efter att tävlingen avslutas.



var gärna med!

vill hitta min favorit blogg, kommer antagligen följa vinnaren med bloglovin om den har det.

kram.

2010-03-21 @ 02:25:36
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: Liiv

Det tycker jag låter som en härlig idé!

2010-03-21 @ 02:48:00
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0