irritation

Wow jag har inte kört en /ignore på detta ännu ;D

 

Idag är jag riktigt irriterad. Jag vill inte göra något utan bara softa, glo film osv.

Men som vanligt är det saker man måste göra. Jag orkar inteeeee. Ne nu gnäller jag bara, vi vet att jag älskar när det händer 110 saker samtidigt. Men ibland blir det för mycket.

 

Jag borde egentligen städa klart istället för att sitta här. Men jag orkar inte. Borde antagligen äta också, men orkar inte laga något.

Snart kommer i alla fall Rickard hit och då ska vi åka och hämta mina bokhyllor som jag köpt. Äntligen säger jag va! Får äntligen upp helveteskapsböckerna! Ska bli riktigt gött. Fast hyllorna är jävligt fula, haha ^^ men dom va rymliga. Jag får fräsha upp dom så fort jag orkar. Kan ta hundra år för jag har inte ens målat om mitt bord ännu som jag skulle ha gjort för 2 månader sen ^^,

 

Ne nu ska jag försöka städa klart, räkan slutar ju sin utbildning snart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0