Na na na na na na

Snart börjar jag fan klättra på väggarna asså! Jag är såååååå rastlös.

Vad är det med mig? Sitta inne på en fredag! Inte likt mej asså. Men det finns ju inte så mycket att göra heller. Jag kan inte ens lura med mig min vapendragare Pörsan ut på ett rajj rajj. För den fjanten ska åka till huvudstaden tidigt imorgon bitti och jobba i flera dagar. Att du alltid ska hålla på att lämna mig din mes!

Ingen annan fjant ska göra något idag heller, alla ska bara sitta inne och softa. HALLÅ ELLER! Vad är detta!? Folk har blivit såååå lama.

Om man nu ska softa idag så kan man väll i alla fall gå på bio. Det vill jag göra! Jag vill se Alice! Men neeee, Då ska dom antagligen jobba eller sitta hemma. Torrbollar! Vart i helvete har allt röjj tagit vägen? Det är faktiskt en jävligt bra fråga..

 

Ne nu ska jag terra någon tills dom tycker att jag är så jobbig så att jag får min vilja igenom!

Puss ;*

 

 
I can be your melody
Or girl I could write you a symphony
The one that could fill your fantasies
So come baby girl let's sing with me

 

Now she got me singin
Ay, na na na na na na na
Na na na na na na


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0