same old song, same old fantasy

Först och främst: Grattis darling på din födelsedag (: nu är du i alla fall lite större ;) fast för mig kommer du alltid vara min liten.

 

 

Dagen har varit jätte bra (: kan ni inte förstå hur lycklig jag är?

Det har varit massor av jobb på massa skumma tider men i mellan har jag fått ljusglimtar.

 

Jag vill tatuera mig imorgon, tänkte dra på drop in men jag såg att min var för stor så det går inte : ( Vivsan vill ju! Det är fan dags nu, det är typ 1 år och 2 månader sen. Jag vill NU. Så jag drar och bokar tid imorgon, så att det blir av snart. Men dom kommer säkert vara uppbokade i 100år framöver..

Jag ska träffa både Majs och Tina imorgon : ) vi ska köpa grejer till min gitarr, gå på stöveljakt, boka tattotid, fika och sen kommer Sofia också. Det ska bli kul (: Äntligen känns det som. Hur kan tid gå så fort samtidigt som det känns så sakta?

Och snart så kan jag spela på min gura igen! Hela 2 dagar utan den. berättade jag att jag drog av min Gsträng på min akustiska i måndags och min Asträng på min elis igår? Enormt irriterande att inte kunna spela på någon! MORR! Det är jobbigt att sakna så många saker på en och samma gång. Får ta och färga mitt hår nu istället. Köpte faktiskt en hårfärg på Maxi förut efter att jag hade varit hemma hos mamma och klippt henne och mackan. Förstår inte riktigt varför jag skulle klippa mamma. Hon ville tydligen ha det kortare än vad majsan klippte henne i tisdags hade hon kommit på. Jag som tyckte att hon var så fin i det majsan gjorde. Mackan blev dock asfräsch i huvudet. Mjo jag kan allt klippa ^^ borde jag kunna efter 12 års övning. Haha ^^

 

Ne nu svamlar jag bara igen!

 

When you are with me
I'm free, I'm careless
I believe

Above all the others
We'll fly
This brings tears
To my eyes
My sacrifice

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0