sickness

Jag mår så dåligt!

Har känt mej konstig hela dagen men har ändå haft fullt med energi. Men sen när dom mesta besökarna försvann från jobbet vid 7 idag så försvann all och jag ville bara sova. Orkade knappt hålla ögonen öppna. Fick ont i hela kroppen – till och med på ställen jag inte visste att man kunde ha ont på. Kämpade på ändå ända tills Stefan masserade mig, vilket jag tiggde till mig för att jag trodde att dom mesta spänningarna skulle släppa. Visst gjorde dom kanske det, men jag tvär slockna också. Vaknade i massagestolen av ljudet av stolarna han ställde upp sisådär 20-30 min senare. Hade ingen energi, orkade knappt hålla i pennan när jag skulle skriva i ”dagboken”, trodde att jag skulle spy rakt ut, spänd i hela kroppen osv.

Men ändå skulle jag gymma, trodde jag i alla fall. Stefan var så smart så att han skickade hem mej. Tur var väll det för jag trodde att jag skulle ramla ihop under hela bussresan, smsade med massa folk så att jag skulle vara tvungen att fokusera. Men tillslut klarade jag inte ens det. Men hem tog jag mej i alla fall helskinnad och plumsade ner i sängen på dirr. Mår fortfarande skit fast jag kom hem för nästan 2,5 timmar sen.

Det är nu som man skulle bott hemma så att någon kunde pyssla om en och tycka synd om en.

 

 

Undrar vem som har varit i farten? ;D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0