störningsmoment

Jag har köpt mej såååå fula bokhyllor!

Kan knappt kolla på dom för fan.. såhär fula va dom fan inte i affären asså. När jag skrev fula i förra inlägget så menade jag bara att dom inte var sådär ”wow”. Gud jag måste verkligen göra något åt dom. Jag måste ta mej tid att måla eller något.

Någon sötnos som vill hjälpa till så att det inte blir så tråkigt? ;D

 

Annars har dagen varit helt ok även fast jag har varit lite irriterad hela tiden. Det är så roligt att umgås med Räkan igen. Det känns som gamla goda tider då vi hängde 24/7. garvade åt gamla saker. Jag måste föresten sluta upp med att göra pakter (i brist på bättre ord, har det på tungan med det vill fan inte komma ut) med folk. Jag kommer ju fan ändå inte ihåg dom. Tack för hjälpen idag föresten : ) du är en snäll liten räka ;D hahaha

Räkan följde med upp till mötet på gården idag också men han drog till Sjöbo efter ett tag, jag som ville undvika mina läxor följde inte med utan stannade och spelade lite biljard istället. Sofia pallrade sej upp till gården en stund också, så vi spelade lite biljard och skit. Men hon och Liban fuskade! Åjaaaa minsann!

 

Jag kom hem vid 10 idag och jag har fan suttit och stört mej på bokhyllorna sen dess, sååå jävla illa asså!

 

Borde ta en titt på Musiketnologin nu..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0