The music keeps me up all night

HALLÅ MÄNNISKOR!

Trotts att jag är trött så är jag på rätt bra humör idag och jag vet fan inte varför ^^

 

Igår kväll tjötade jag hit Sofia för att jag inte orkade slinga mitt hår själv. även om vi började vid typ kvart i 8a eller något och inte hade sköljt ut färgen fören 2 på natten så blev det bra. Nu lät det som att färgen satt i så länge men det var inte så jag menade. Utan att Sofia är extremt dryg ;D haha! Fast till hennes försvar så måste jag ju tillägga att vi hade rökpauser, matlagning och skit i mellan också.

Snart är det dags att lägga i en helblondering, tror att jag bara behöver slinga det en gång till. Sen jävlar börjas det igen (: åjaaa Vivsan längtar. Tycker att det är lite orange/gult just nu men jag får gå så någon dag tills någon orkar hjälpa mej igen, eller tills jag tar mig själv i kragen och gör det själv – vilket aldrig kommer hända.

Slingor är inte intressant för mig, jag vill jobba med färger!

 

Tiden går snabbt när man har roligt, det gjorde den verkligen igår. Helt plötsligt var kl 2 och man kände lixom ”hur fan kan klockan vara så mycket redan?”. vi skulle sätta på en film på voddler efter att jag sköljt ut håret men min jävla cpdator muppar så det tog oss en timme av drygheter innan vi gav upp och satt på en gammal Beckfilm istället. Totaldäckade efter bara en liten stund (det är varför man inte ska ligga ner och kolla film när man är trött) och vaknade vid 5 (?) och pallrade oss in i sängen.

Tror att vi vaknade vid 8 imorse, men vi kom i alla fall inte upp ur sängen fören typ kvart över 9. jag skulle pallra mej till jobbet då egentligen så det blev lite stressigt men jag kom typ i tid. Inte mitt fel att jag var så trött och att det är roligt att tjöta och jävlas lite. Haha xD

Tycker att detta har varit en allt igenom prima helg.

 

Nu är jag i alla fall hemma från jobbet, det var bara en liten stund i köket idag. Så jag ska väll sätta mej i en varmdusch och sen fixa lite inför jobbet. Jag fryser som en idiot.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0