wish you were here

nu har det hänt! myyyyy ett av mina glas har gått sönder!
jag kan inte ha ojämt. ush å fy. fyyyyy
hoppas dom har mer! jag älskar glasen annars. ååååå
dom måste ha mer, dom måååååste.
det här psykar mig som fan. jag klarar inte av det asså.
5st glas, FEM! ne ush och fy. uuush. åååååh!

annars har den varit en bra dag.
Madhouse har ju varit här och fikat, tjötat och spelat gura.
tack för att du tog dej tid madde, jag behövde det :)


Så jävla najs. Tror bestämt att vi har en gitarrträff någon gång i veckan igen.

Fast då ska hon ta med sig sin gura också. Det blir najs ^^

Har suttit och spelat hela kvällen, enda sen jag kom hem vid halv 8a. Det känns lite som att gitarrspelande är läkande för mig. Det gör mej så jävla lycklig! För tillfället finns det inget eller ingen som toppar det. Att sitta med sin gitarr, sätta en låt perffa och sjunga samtigit.. det är underbart (:


Färgade föresten håret idag också. Måste lägga ett litet asgarv när jag tänker på det, det blev såååå misslyckat! xD hahahah! Heeeelt fuckt up. Det är lila och alla möjliga konstiga färger! xD jag kan inte färga på ett tag heller, för det ramlar av! Hahahaha. Ne ush, jag har inte energi till att bry mej asså. Jag orkar inte bry mej ;D SÅ INGEN KOMMENTAR NÄR NI SER DET TACK! ^^,

Jag borde egentligen sova nu. Ska upp vid 6 och sen hålla igång hela dagen men jag orkar inte sova. Fast får la pallra mej in till sängen med datorn i alla fall. Jag märker ju att jag bara svamlar här ändå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0