ångest

Tror inte att jag orkar med mer läxor nu, det gör mig så depp

Jag vill hänga och ränna med mina vänner på kvällarna/nätterna. Inte sitta här och plugga lixom *suck* men vad gör man inte? Jag måste ju.

Men nu sitter jag här med panik i kroppen och inser hur kasst det går med plugget. Vad fan hände lixom? Jag som hade så ordning och reda i mitt liv nyss. Antar att jag vet vad som spelar stor roll.

Jag vill inte vara tvungen att bara plugga/jobba på dagarna – klämmer in lite vänner så mycket jag kan. Men fan till och med när jag är ute hos min flickvän vissa helger så måste jag sätta mig och plugga. Det är illa, till och med där. Ush!

 

Jag längtar till sommaren, för visst är det mycket jobb och läger där jag är borta men annars så tänker jag bara ta det lugnt, slappa med mina vänner så fort alla har tid och bara njuta av livet.

 

Ne nu har jag varit så jävla duktig och pluggat hela natten så nu ska pallra mig till jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0