life is

Ojdå, 2 veckor och 5 dagar sen jag bloggade.

Jag har haft för mycket att göra asså..

 

Läste mitt sista blogginlägg nyss och jag har fan fortfarande ont i halsen och min röst är fan fortfarande kass. Så illa. Men den börjar bli bättre nu. Men det är inte roligt, jag har inte kunnat sjunga riktigt på 3 veckor. Men snart, max 1 vecka till hoppas jag :)

 

Men ska vi dra över vad jag har haft för mig snabbt?

Jag har jobbat.. och pluggat. Smått å gott är det så. Hängt med folk och myst med min sötboll också. Har jag förresten berättat att jag har flickvän?

Åjaaaa det har jag allt skaffat mig! Den bästaste, snällaste, givmildaste, snyggaste, underbaraste som finns på det hela! Jag är bara så jävla lycklig. Hon lyser upp hela min dag, mitt lilla solsken. Det är inte förens nu man inser hur tråkigt och grått allt var förut. Även om vi hade as kul jämt och jag trodde att jag mådde skit bra. Men det fattades nog något ändå.

Något som jag har nu

 

 

Vi har faktiskt varit tillsammans i 1 månad och 3 dagar nu, men vem räknar? ;D

 

Idag har jag gaddat mig också

 

 

Tog 3 timmar och gud vad det killades! Jag dog typ xD och på det hela så kunde jag ju inte garva hur mycket jag ville heller, för jag var ju tvungen att vara still! Hahaha

 

På dom har (nästan) 3 veckorna har jag också hunnit med att pierca båda bröstvårtorna och gjort en dermal anchor

OCH SÅ HAR JAG FAN FÄRGAT HÅRET OCKSÅ!

 

 

Snyggt va?

 

Och nu när jag tänker på det så har jag fan gjort en till tatto, en Ninjastar på foten!

 

Ne nu ska jag fortsätta dricka öl för vi ska dra på race sen

 


Kommentarer
Postat av: J.

jag måste fråga. Är du lesbisk?eller bi? hur länge har du varit det, och när kom du ur gaderoben? har du bara vart med tjejer?

2010-05-13 @ 16:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0