old one

hey folks
how ya doing?

här är det fina fisken. trött som fan bara, sov för länge idag. halv 12 är inte särskilt okej om man är van att gå upp vid 8.
jag har faktiskt en dålig bortförklaring för dom senaste dagarnas dåliga uppdateringar. Sofia har okuperat min dator. hon spenderar all sin lediga tid här. kan bero på att det bara är körkortteori som gäller för henne just nu. hon är duktig min pärla :)

igårkväll jobbade jag till halv 12 på kristineberg. det va faktiskt roligt. fick mig att känna mig typ.. som gamla Vivsan på något sätt, hon som inte var så stressad hela tiden utan bara garvade åt allt. det är ju mitt gamla hood. så man faller ju in i en speciel jargong. härligt var det i alla fall. hoppas att dom är så snälla och ger mig mer jobb där uppe, jag mår på ett annat sätt där.

längtar faktiskt tillbaka dit, måste ta och flytta närmare snart. har ju allt där typ. mamma, vänner osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0