cp stört rep

Jag tror seriöst att jag skulle kunna köpa vad som helst med Jay. Kan den grabben göra något fel alls? Tror fan inte. Elin står jag inte ut med, vad fan höll juryn på med?

 

Aja, annars idag har jag inte gjort så mycket. Vi har repat. Det blev cp stört. Sofia slog trumpinnarna i huvudet och missade trummorna. Lina.. ja va fan höll Lina på med? Inte en jävla aning alltså. Matilda va inte ens där. Och jag? ne det vet jag inte heller alltså.

 

 

 

Är riktigt pep på repet på söndag. Vi kanske troligtvis får en till gitarrist då. Det är i alla fall en tjej som ska komma förbi och kolla. Najs.

 

Nu blir det mer flöt och så idol igen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0