surkatt

Jag är arg på min katt.

Jag skiftar mellan att plugga i sängen och plugga i soffan vid datorn. Tror ni inte att han förföljer mig?

När jag ligger i sängen och pluggar så kommer han hit och lägger sig på mina papper så att jag varken kan läsa eller skriva. Och som ni ser här så slår han mig med tassarna om jag försöker sno tillbaka papperen.

 

 

 

Men om jag sätter mig vid datorn i soffan så lägger han sig på fönsterbrädan och vrålglor på mig. Va fan är det med honom?

 

Han är säkert pisst på mig för att jag lämnade honom hemma i helgen när vi andra åkte till Värmland. Vilket vi var i helgen förresten, men det får vi ta sen. Nu ska jag rejsa in i sovrummet och hämta mina papper innan fetso kommer och snor dom igen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Grodan

sv: jag såg att Tyra hade sådana i Kenza & Tyra show så jag googlade dr martens guitar ^^ Verkar vara ett mindre helvete att få hem dom till Sverige dock. Skeppar dom till Sverige finns de inte i mindre storlek än 40 och när jag hittar min storlek så skeppar de inte till Sverige :P

2010-10-12 @ 13:40:42
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: kul att du är med :D Lycka till!

2010-10-13 @ 08:57:47
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: majs

hahahah sluta kalla min pojkvän för fetso :(

2010-10-18 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0