kakutdelning

Maria ska få en kaka av mig! Gissade inte bara rätt på priset utan även butik och hela skiten. Jackan kostade då 15 spän, förstår ni varför jag är fyndarnas fyndare nu? Skiten igår gick bara på 20spän.

 

Jag har sån jävla mensverk så jag tror att jag dör snart.

Vad är botemedlet när varken piller, varmvattensflaska eller mag-massage hjälper?

Maybe choklad? Oja det ska jag allt testa. Choklaaaad i mängder!

 

Hoppas att skiten går över snart i alla fall, för i kväll ska vi slå klackarna i taket igen.

Jag vill ta på mig ett par pumps och dansa röven av mig, men det kommer väll inte magen tillåta, får väll hoppas på att den tar i mot vinet i alla fall.

 

Borde testa att äta något, men om jag går ut i köket igen så riskerar jag att behöva hjälpa Fina fia med frysen som totalt har frysit igen. Man kan fan göra snöbollar av all is.

 

 

Men tror det är värt det, kan försöka smyga och laga lite mat.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Tigerhonan

Hehe det gör inget :) Ta det när du hinner :D

2010-09-18 @ 16:45:27
URL: http://www.tigerhonan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0