..

Är totalt jävla slut!

Gick hem ifrån kvart i 8 i morse, kom hem 10 i 10 i kväll.
tänkte att jag skulle köra ett dag pass idag för att jag äntligen skulle få en ledig eftermiddag, men då 10 min innan jag ska sluta så frågar dom om jag vill jobba kvällen och jovisst, extra pengar är ju aldrig fel? Och jag har skrattat konstant sen kl 1. Men fyfan vad trött jag är, det var väldigt längesen som jag körde en sån lång dag.
Förut hörde det ju till vanligheterna, antligen 05.00 - 21.30 eller 05.00 - 23.30. Men det var ju som sagt ett tag sen.

Annars då?
Jo det är väll en sån där halvdan dag idag, kan inte riktigt sätta fingret på varför men jag kanske bara är trött? Känner inte för att vara ensam idag heller, visste att jag inte skulle tackat nej till den där filmkvällen som jag blev erbjuden idag.. Fast jag vill väll bara att någon ska ta hand om mig lite nu när jag är halvdålig, Borde väll egentligen bara gå och lägga mig nu och sova ett visst antal timmar, men som vanligt så har jag väll lite att fixa innan jag kan göra de.

Men eftersom jag seriöst bara klagar nu så tänker jag sluta skriva,
borde väll inte ens posta detta inlägget. men det gör jag ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0