Back to black

Godmorgon..
Vakna för inte så längesen och har redan konstaterat att detta är en urdålig dag.
Jag är så jävla trött, jag vill ligga kvar i sängen hela dagen och bara sova. Men har redan sovit för länge, jobbar idag igen så måste verkligen upp nu om jag ska hinna göra något vettigt här hemma. Detta är fan 6e helgen i rad jag jobbar, men jag är ledig nästa helg! Så jävla gött kommer det bli.. jag är så trött i hela kroppen.

Gick hela gårdagen ända från det att jag vaknade och trodde att det var lördag igår, var skitglad och tänkte "imorgon ska jag fan sova ut!" Men sen kom jag på att "nej fan det är bara fredag".. Och sen 10 minuter senare tänkte jag samma grej. Snacka om att jag var irriterad på mig själv.
Yur att det finns tid innan och efter jobbet att göra saker, men idag tänker jag inte träffa någon, i alla fall inte innan. För nu ska jag städa, det behövs verkligen. Jag sorterade mest grejer när jag städade häromdagen. Men nu är jag trött på katthåret som gör att jag inte ens kan andas i min egen lägenhet. Funderar på att raka kattfanskapet..

På tal om raka! Tror ni inte att jag är sugen på att raka sidecuten igen? Nu när den äntligen är relativt lång. Fick syn på rakapparaten igår och tänkte att nu fan gör jag det! Fast jag gjorde det inte.. Och samma sak så fick jag syn på en svart hårfärg i skåpet, tänkte att jag skulle färga mitt hår svart kanske? Ne va tycker ni?

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra av mitt hår, klippte det igår och det är så mycket mycket tjockare nu. Är inte sugen på att förstöra det mer med blondering.. Men det är ju relativt nyfärgat så jag har lite tid att bestämma mig på..


Nu måste jag fan upp och göra något vettigt av mitt liv! Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0