utvilad och nöjd med livet

Har inte känt mig så här utvilad på länge, det är så jävla skönt!
Igår var kattastof, var så jävla trött. kom hem och hoppade i säng runt 5 i går morse och sen blev jag väckt vid 9. Satt med 2 guys och spelade fifa 12 hela natten och på morgonen ringde dom och ville ha mitt underbara sällskap igen ;D Roligt som fan är det även om jag inte är så där jävla duktig.

Jobbade väll även igår, vilket var skitroligt fast jag var jätte jätte trött. Så efter jobbet åkte jag hem, gick förbi mamma och tog en cigg och sen gick jag hem och bara lag mig. Så himla skönt att somna runt 1 för en gångs skull.
Ska jobba idag också och efter det så ska jag nog bara hem och ta det lugnt, ska träffa en vän vid 12 imorgon och innan det hade jag tänkt hinna med att måla ett lager med färg inne i sovrummet. Ja.. Jag ska börja måla om igen..  Haha! nu är jag trött på det biega i sovrummet, så förfärligt jävla trött! Så imorgon målas det och sen åker troligtvis en text upp över min byrå också. Hade ju inte tänkt sätta upp något där för jag ville igentligen ha en liten platt tv på väggen men det är ingen idé nu. Vill heldre ha det fint.
Så är det väll poker imorgon också? har jag för mig, ska ringa grabbarna sen och kolla upp det.

Ne nu ska jag snart skölja ur min hårfärg så måste pysa
ja jag färgar håret igen och ni vet inte till vad ;)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0