I just need a little time on my own

This is my last heartbreak serenade


Jag visste ju hela jävla tiden vad som var fel och varför jag har fått stoppa i mig massor av tabletter för att jag haft så ont i magen så att jag inte kunnat stå upp. Jag visste hela tiden igår varför jag mådde så dåligt och inte kom upp ur sängen. Min magkänsla har det aldrig varit fel på, varken på gott eller ont.

Men det hindrar ju inte att det gör så jävla ont. Det känns som att jag har fått en kniv intryckt i hjärtat och att någon sen har gröpigt ur det, väldigt långsamt och därför plågsamt. Det känns helt jävla tomt där inne, jag är helt jävla avtrubbad. Jag vet men jag förstår ändå inte.

 

Hur kan man gå från att vara lyckligast i universum till att må så jävla dåligt på så kort tid? På en jävla dag lixom. Mellan tisdag och onsdag, va fan är det för fel på världen? Seriöst, vad är det för jävla fel?

 

Om 25 minuter skulle det varit ett och ett halvt år.. det skulle ha varit, i imperfekt.

 

Vad säger man om sånt här igentligen?

 

 
Jag säger som vi har sjungt i skolan hela jävla dagen, fortsätt simma, fortsätt simma, fortsätt simma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0