13/2

Hey folks :)

Det är lov & det gör mig på väldigt bra humör, jag mår bra!
Innan klockan ens hade slagit 8 imorse så var jag på väg till gymmet. Gjorde misstaget att hoppa över frukosten & glömde vattenflaskan hemma för att jag hade så brottom till bussen. Kombinationen mellan det & att jag körde hårt med mig själv de första 30 minuterna resulterade i en väldigt yr & snurrig Vivsan. Alltså stod jag ca 45 minuter efter att jag hade börjat träna besviket & väntade på bussen hem. jag som hade sett i fram emot ett långt & givande pass.
Men vi lär oss av våra misstag, right?

Förresten, jag berättade ju aldrig sist att jag slutade röka i början av Januari, det fick jättebra fram tills förra torsdagen. Då var vi ute på en pub & sa hejdå till en kompis som drog till Norge för att jobba dagen efter. Trillade dit igen efter någon öl, suget blev för stort & puckot här tänkte "jag kan ju fest röka lite". Yeah right, för det funkar ju.. inte. Dagen efter var det väll jag som satt med en cigg i käften igen, och så en till.. och en till..
Igår gjorde jag slag i saken igen och lag undan cigaretterna. Under hela den tiden jag rökte igen så kunde jag inte komma på en enda bra anledning till varför jag gjorde det, för jag ville ju inte egentligen. Men kunde helt enkelt inte sluta tända en ny cigg. Men nu, nu jävlar. jag behövde återfallet. För att lära mig.
Jag fuskslutar ju också, jag använder mig av plåster. Men det funkar faktiskt, sist behövde jag bara använda de lite över en vecka. Alltså under den jobbigaste tiden. Det som är jobbigt nu är att inte ta en cigg när jag vaknar, innan jag sätter på ett nytt plåster. Men det kommer gå.


Ne nu ska jag springa bort till super coola mamma och sno tillbaka min Sweden rock tidning, för jag är sugen på att beställa lite nya kläder & jag fick inte ta den häromdagen för hon skulle kolla.

P&K


Ps. Idag är det exakt 2 månader kvar tills jag fyller år! dax att fila på lite kalas kanske? Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0