En stor eldsvåda

Kan du tänka dig hur det skulle vara om ditt hus brann upp?
Elden skulle samtidigt som den tog dina saker ta din identitet.
Den skulle ta alla dina minnen & allt som någonsin betydit något för dig.
Den skulle inte lämna kvar ett skit.. Fyfan.
Hela ditt förflutna skulle försvinna samtidigt som ditt nu skulle krossas.
Och vad skulle du kunna göra åt det? Inte ett piss!

Du skulle bara kunna stå där å se på när elden slukade allting
Du skulle bara kunna stå där å känna dej helt fucking ihålig.


Kan du tänka dej det, så kan du tänka dig hur jag känner mej nu.
Precis som den pyromanen jag är
.
Allt står i lågor. Och det värsta är att vi inte vet om det är bra eller dåligt.
För man måste ju tänka på att fågeln Phoenix föds ur sin egen aska..


Jag tror också att Rippz har rätt när han säger att jag tänker för mycket.
För jag har fan ont i huvudet när jag vaknar nästan varje morgon. ush
Men en av dom får saker mina tankar kretsar kring är heljen.
Jag är så meeeeega sugen på ett riktigt röjj. Har vi tur kommer uhamnare in till borås.
Dom är inte så lama som vissa boråsare, dom kan ialf röjja! YEAH

Men jag känner också att jag måste supa till det nu i heljen.
Måste få glömma lite. Orkar inte riktigt känna efter idag.
Det enda jag vet är att en eldsvåda har ruskat omkring i mitt huvud.

Men men.. Hare bra, Rock n Roll, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0