Fairy Tale Of New York

Vad är det för mening med fina ord om dom inte bli lästa,
med vackra tankar om dom inte blir hörda?


Hihi så nu närmar sej julen med stormsteg.
Började me julklapparna denna veckan, å nu är dom äntligen klara.
Den jag har haft störst problem med att hitta till är jag också nöjdast med.
å problemet där va ju inte att hitta något fint, utan att hitta något som duger.
För jag skulle kunnat köpa allt jag hittade till dig men inte vart riktigt nöjd heller.
nu är jag rätt så nöjd, för det priset iallafall :P

Jag tycker att sömnljud är så gulliga, haha
Skulle kunna ligga hur länge som helst å lyssna på det.
Det låter så rofyllt, så mjukt lixom.


I turned my face away
And dreamed about you


Ne nu ska jag gå å leka picasso igen.
Har inte målat på min tavla sen i sommras,
Känns lite som att det är på tiden nu ^^ haha

Pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0