Hjärt-influensa

Jag tror att jag är lite smått sjuk i hjärtat faktist..
Som typ en förkylning lixom.
Ja så måste det vara! Mitt hjärta är förkylt.

ush det lät inte bra..


Ibland stormar det förfult och slår för fort,
Ibland är allt lungt som en filbunke.

( har alltid tyckt att filbunke är en konstig liknad men ändå)


Fast det beror ju också på vem som är i min närhet eller inte.
Ja jag visste att det skulle göra ont att gåomkring me ett halvt hjärta.
Tomt å hopplöst ibland och överfult å helt andra gånger,
Beror ju som sakt på.

Men jag är osäker på om jag har fått en av dina halvor.
du har iallafall (som den långfingriga korp du är) snott en av mina.
Jag har väldigt svårt för det här med kärlek.


Jag orkade inte tänka inatt,
Orkade inte känna slag som slår så hårt så att det gör ont,
Du-dunk Du-dunk
jag orkade helt enkelt inte, ville bara ligga där i tystnad.

Ibland slår sanningen en i magen *pang*
Det gör ont för stunden men sen glömmer du bort det,
du glömmer bort mej.

Jag hoppas att du har fått ett slag a la hälvete!
För det gör så ont att missta sina vänner.

Men som vanligt så sitter man här å vaknade för en stund sen,
försenad till skolan som vanligt.. Damn.
Jag måste ju börja skärpa mej. orkar lixom inte med att skratta åt mej å carros dumhet hela tiden.
som igår när våran lärare började dela ut provet;

Jag; *pssst* carro! Vad handlar provet om?
Carro; Jo men du vet... dom där krongliga orden..
Jag; Haha a me andra ord vet du inte heller!
Carro; jo!!!

*efter ett litet tag*
Carro; Nej... jag vet inte...

Man känner sej ju rätt dumförklarad. Men vafan vi har inte vart i skolan på 5veckor,
lätt för oss att veta då lixom. Nej nu måste ja fixa allt så man kommer iväg snart.



Och så håller jag på att "skriva önskelista"
- det är nog den dyraste hitils..

¤ Digitalkamera + bra minneskort
¤ Körkortspengar
¤ En ny Elgitarr
¤ Laptop
¤ Pengar till kläder


Jaja, Tjingeling sörrö

*Uppdatering*
Sa ja att jag skulle gå till skolan nu? ne men så blev de ju inte heller..
Marina ringde så nu kommer hon å våldgästar mej.
Men jag ska nog gå på lektionen klockan 1 ialf. det måste ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0