Hjärtat vrider och det vänder

Så då va det dax för ännu ett inlägg.
- ja Marina, det är för att du tjötar så mkt ( haha tjöntar sönder;) )


Jag garvar alltid sönder åt 2½ men, haha.
Charlie; Din son är för lat för att fuska..
Alan; Han kanske är för ärlig?
Jake; Nej.. Jag är för lat..


Igår tror jag inte att det hände något speciell. eller?
Förutom att du faktist va rätt söt när du sov inatt,
haha "är du uppe fortfarande" Jag garva som fan för mej själv då..
Och idag? änsålänge inget speciellt.
Men sen ska vi baka pepparkakshus, har köpt massa skit osv.
Ja jag vet.. mitt liv har blivit tråkigt.. Tycker att det enda jag gör är å bakar, överallt!



Och Annars Då?
Jag mår prima skinka tror ja.
Vissa saker är tråkigare än andra.
Som att massa vänskaper pajjas, men det kan inte hjälpas.
Och som att det gör så jävla ont när något som är så jävla nära,
fortfarande är så jävla långt borta, kul jul lixom.. eller inte.
Jaja man ska väll inte klaga igentligen. Finns ju folk som hare värre.
(som du din patetiska jävla myggjävel. sug kuk å gå å dö ffs. nemen ojdå)
Det är bara det... det va sålänge sen. så jag vet inte lixom..

Rätt jobbigt att det är sista veckan på apun nu också. ush.
Som Tommy sa när jag berättade va dom hade sakt;
- Men barn glömmer snabbt.
Men hallå!? jag då? Jag glömmer inte snabbt :P hehe



Ne nu orkar jag inte snacka mer om sånna "deprimerade" saker!
Så vi kan väll prata om att ha rätt å fel istället..

Ibland tror man fan verkligen att man har så jävla rätt. haha fast det är så jävla fel.
Jag menar jag kan läsa gammla bloggar från år tillbaka eller från bara 1 månad tillbaka
å nu inser jag hur fel jag hade då, Antligen är jag jävligt efter eller före ;D haha
Massa jävla påstående som e åt hälvete.

Men mitt hjärta vrider å vänder sig som fan.
Av samma jävla sak som kan göra så jävla ont samtidigt som det är så jävla härligt.
Det är riktigt konstigt igentligen..
Jag har aldrig förstått mej på det förut, kommer säkert aldrig göra det fullt ut heller.
Jag tycker igentligen bara att det är skit, inget att ha lixom..
Men aaa, ändå så kan jag inte låta bli att inbilla mig.. DAMN!

- Fan det blev lite "depp" ändå :P haha



SÅ MARINA, ÄR DU NÖJD?
Puss


will rip my heart apart

Now it's to late, to late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

Now it's to late, to late to live
and my councius killing me
so am I alive
but Im not free

Kommentarer
Postat av: Marina

lite längre kunde de vart! hahahaha neeej då, ja e nöjd. än så länge! ;)

2007-12-13 @ 20:33:03
URL: http://mariinah.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0