I be your dream, I be your wish, I be your fantasy.

Jag läste en sån vettig grej i Evves blogg;

Being happy doesn't mean
that everything is perfect.
It means that you've decided to
look beyond the imperfections

Och det är så jävla true!
Rock n roll förfan..
Det fick mej att tänka på förhållanden,
både bra och dåliga.



Sönderslitna drömmar, Krossade hjärtan & Oförlåtliga ting
Man ramlar och slår i sej så jävla hårt!
och det gör ju så jävla ont.

Men ibland måste en resa sej ur kärlekens omfamning och ,
för att inte ramla och slå i sej hårdare. Så är det bara.


Eller så har man det helt enkelt bra tillsamman, tack älskling
Tack för att vi inte behöver resa oss ännu.







Eftersom jag nu har fått en digitalkamra
så om du är intresserad å veta vad jag gör på dagarna så är inte detta rätt ställe.
(som Alex sa: "Ingen idé att fråga Vivi vad hon gör på dagarna, utan man kan bara kolla hennes kamera.")

Så jag skiter i att skriva om vad som hänt, det kan ni kolla på bilddagboken (Burny där också)
om det inte är något speciellt eller om jag har någon speciell känsla om de.

För nu tänker jag bara skriva det som faller mej in.
Och ojaaaa
, jag har mycket i min hjärna och i mitt hjärta också för den delen.

Jag tänker alltid massa kompliserad skit som jag mer en gärna sätter ord på,
även om jag ibland har svårt att hitta dom rätta.

Men isf äre bara att fråga min kära vän Madelene,
- För den tjejen är fan som ett vandrande uppslagningsverk!
Hälvete alltså, ibland misstänker jag faktist att hon ligger å pluggar böker me svenska ord hela nätterna.
För jag blir så jävla imponerad av henne.. Om du vill så kommer du att gå långt gumman!
Rock n roll vettja.






Jag hatar verkligen när folk lägger sig i mitt liv..

Låt mej va! Jag vill göra mina val.

Jag väljer väll för fan hur jag vill leva,
Vem jag vill umgås med
Och hur jag vill vara?

Alldeles själv




Nepp nu ska ja Pysa, Puss


Jag tycker verkligen om den bilden, tack Madde för att du är en bra fotograf.

image5
Jag får en sån varm känsla i hela kroppen när jag ser det.. Hjärtat jag TYCKER OM dig

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad gillar du mest, regn eller snö? ;D

2007-12-29 @ 15:51:44
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: evelina

hahah klart du läser vettiga saker från min blogg vivi :D haha ;) saknar dig & marta får ses snart !

2007-12-30 @ 16:49:42
URL: http://evelinam.blogg.se
Postat av: Madde

Tack Vivs :)
Jag blev faktiskt nöjd själv med den bilden.
fast det är ju inte fotografen som gör det egentligen
utan dem som är på bilden xD
Det är ju känslorna som sprakar där alltså :D

2008-01-01 @ 13:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0