I think I'd better leave right now, Before I fall any deeper.

Fyfan vilken jävla dag jag har! ush!
Alla bara klagar och ljuger och kastar skit på mej.

URSÄKTA ATT MAN FINNS LIXOM!

Jag HATAR när folk ljuger. jag riktigt hatar det.
Katstrering åt lögnarna!
Allt man gör är tydligen fel.

åå resten av dagen efter skolan va ju inte bättre heller.
Jag hatar sånna här dagar. dom känns så meningslösa att gå upp för.
jag kunde lika bra ha legat kvar i sängen för man får ju bara skit ändå.

Och det är meningen att man ska va på bra humör sånna här dagar? jomenvisst! varför inte lixom!? ^o)

Och så skulle jag shoppa julklappar till alex, linda, sofia och pappa idag. tror du att det blev ngt?
Ne det blev 3st julklappar till mej själv istället :) Haha ja jag tyckte faktist att jag var värd det.

Funderar på att göra undercut, tycker att det är snyggt. men vågar fan inte.
Majs gav mej den jävla idéen häromdagen. å nu drar jag ut slingor på mej själv i mössa å så ser det ju ut som undercut om man skippar en del. tyckte att det såg fräckt ut.




Jag har tänkt nu och jag
försöker verkligen.
Men jag vet inte hur mycket som har förändrats. om det är yttligt eller innerst inne också..
vissa saker tyder på ena, vissa på andra.
jag funderar på att lägga ner det. för allas bästa.

jag orkar inte med att sitta där, dingla på bena och sen ramla ner på botten av brunnen.
för sen när man är på botten av brunnen så blir man tryckt genom jorden också.
Jag orkar inte med det
en gång till! visserligen vet ingen hur det slutar.
men jag orkar värkligen inte med det en gång till
Du har sårat mej för mycket förut.

Jag orkar inte med alla dina "egenskaper" (som vi såfint kallar dom)
Jag menar sånna saker kan inte enns jag med. å då är det illa.
med egenskaper menar jag som exempelvis det som hände härom natten,
jag försöker att vara en bättre människa, jag tycker att jag lyckas rätt bra också som inte bryr mej om sånt.
men vafan! mitt i natten? normalt.
då börjar jag undra.

Tror du att jag gillar det eller? för det gör jag inte någon stanns. men jag bryr mej inte för din skull.
för att en normal människa ska inte bry sej om kompisar osv. men hallå, mitt i natten.
jag stör mej otroligt på det
"nej jag fattar inte ska snacka imorgon"
Detta är iallafall sista gången jag litar på dej, snälla du kom ihåg det, förstör det inte.

Fast vem är jag att klaga? jag har väll inget att säga till om..


Tjingeling, nu ska ja slinga mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Marina

undercut e frääscht, men de e ett stort steg (^^,)

2007-12-20 @ 20:20:14
URL: http://mariinah.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0