I wanna tell the world; i give it all to you!

Att sånna små ord kan bilda en sån stor & viktig mening.
En viktig fråga. Massa olika vägar att välja. Men vilken är rätt?
Vi har inte alltid andas samma andetag.

Jag valde rätt
.
För vem bryr sej om jag ramlar ner på botten?
Då har jag iallafall klättrat högst upp.
För ramlar jag inte med dej, så ramlar jag med någon annan.
och jag ramlar helst med dej.


Jag har börjat ogilla att sova.
jag brukar älska att sova. Men nu ser jag det som slöseri med tid.
Om jag inte får sova brevid dej då.
då snackar vi om helt andra bullar ^^

För det är mysigt att vakna av att man fryser och så kunna trycka sej mot någon som är varm.
Jag känner mej så trygg och lycklig då.
iofs så ler jag bara jag ser på dej, hjärtat du är speciell för mej.



Nu ska jag ta å göra någon nytta. Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

"För vem bryr sig om jag ramlar ner på botten" Joo antaglien du själv...
You know what i'm thinking, men jag kan åxå ha fel... Du får bevisa de för mej baby. Älskar dig iaf

2007-12-23 @ 13:46:17
URL: http://mariinah.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0