Jag kan inte falla för honom..

.. Om jag inte vet att han finns där och tar imot mej.


Utvärdering av lussenatta;

Skit tråkigt samtidigt som det va hur kul som helst.
Nej men seriöst så var det en helt okej natt, stunder fram å tillbaka som va bra å dåliga lixom.
Jätte bra sällskap va det :) Till och med min underbara Sanna hade pallrat sej dit :)
Tuvär inte Pöjjy för hon va stenis någon annan stanns, hihi ;) Ååå Majs saknades åxå :/
Rätt go personal jobbade också. och wow, jag fick mat också ;D


Så jag kom hem lite över 6 imorses men jag gick jag inte å lag mej förens vid 8 ändå.
Nu sitter man här å känner sej hur fräsh och utvilad som helst.. eller inte!
Eftersom det inte finns något röjj i tråkiga lilla borås så blir det väll å kolla Shrek me Alex ikväll.
Fast det är ju inte helt fel det heller ;) För jag tycker om att kolla film och det är ett stort + med honom.
Jag saknar faktist att röjja med Mariinah.. Men nu är det ju så att det inte finns något jävla röjj som duger,
Bara tattar fester med folk som inte kan röjja. ush.
i sommar då jäääävlar Majs, då äre festival å sommar liv igen :D = Röjj!!!
Man kallas ju inte "röjj" för intet ;) haha

Och jag kom å tänka på en sak..
Om man tillexempel umgås mycket me en kille som man bara är vän me till 100%
så gnäller fan inte en jävel. Då får man inte höra "du är bara med honom" osv..
Men om man umgås mycket me en kille som man tycker om så är det fan en helt annan potatis.
Då ska det fan gnällas så mycket det går. "du är bara med honom" , "du ska väll vara med honom" osv
Jag menar dom mesta är ju periodare. Man är där man trivs för tillfället.
Som det finns perioder då jag umgås med Majs 24/7 eller perioder då jag umgås med Räkan 24/7.
Är det då konstigt att jag kan umgås med andra personer 24/7 ? Ne jag tycker inte det.
Visst man ska aldrig glömma bort sina andra vänner för "nya", Men det är inte att glömma bort.
Utan bara att byta umgängeskrets lite..
Eller är jag ute och cyklar på helt fel väg nu?


Och så känner jag som så att jag är påväg in i en liten "svacka" igen.
Du vet en sån där jobbig som får nästan allt att kännas så jävla fel.
Man känner sej så ouppskattad å allt som hör till...
Men det gör inget, för till skillnad från förr i tiden så kan jag hantera det rätt bra.
Jag vet ju vart man ska vända sej för att få ett gott skratt, eller för att få prata ut.
Underbara & Fantastiska människor, det är fan vad ni är <3
Ni gör så att det som känns rätt känns ännu bättre.


Och så har jag ett sånt jävla problem
med vad jag ska köpa till folk i julklapp..
Sanna å co är ju redan fixat, för vi köper ju inget utan går å käkar ihop istället.
För det blir så iår med va? haha "Vimsiga Vivi" är i farten igen ;)
Men till alla andra då? Mamma, Mackan osv?
fyfan ge mej förslag, kan ju inte bara komma med en röten stickning som inte enns kommer bli klar :P



Stort plus just nu; Att ligga under ett varm täcke, sätta på en bra film å sen bara mysa.
Minus a la hälvete; Lögner - som alltid Och att apun är slut.


Så nu orkar jag inte nöta här längre. PussPuss

OCH Majs! Nu jävlar kan du inte klaga på ett kort inlägg!
eller iofs så är det ju du å du hittar ju fan alltid något att klaga på.. Hihi ;)


Spider pig, Spider pig
Do whatever a spiderpig does.
Can he swing from a webb?
no he cant, cuz he a pig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0