Julafton + Juldagen å lite skit

Julafton har varit soft iår.

Dagen börjar med att jag försover mej
så jag hinner inte öpnna en morgon-julklapp.
Det blir bara att hoppa in i duschen och sen dra till jobbet.
Efter jobbet går jag å Emmy på en promenix me läffe.

Sen blire att laga mat osv.
I Julklapp fick jag en digitalkamera, äntligen!
å lite annat småsafs. ett grymt tangentbord också.
Men jag har ju mer julklappar att inhämta,
så det roliga är inte slut ännu. hihi (A)

Sanna va förbi en stund, Alltid lika glad att se henne.
Vilket inte är så ofta men ändå.

Sen bärde det av till Alex.
Spela GH och åt.
sen spelade jag å lite av hans släkt poker till sent.
jätte kul hemma hos honom

Alltså inget speciellt hände.


Så nu till juldagen;

Rätt soft, hängde me Älskling halva dagen.
Åå sen vid 9 - halv10 drog ja upp till räkan på fest.
"Jag ska inte dricka idag, det är ingen idé när det är så sent"
Nähäää, men sen kommer ju vivi på att hon har öl hemma hos räkan.
så dom + lite mer åkte ner. sen va ju vivi full som vanligt.

hihi sen hämtade Alex mej å då åkte vi hem till honom å bastade.
Jo men tack för den värmen, då blev ju inte vivi mer fullare. nene :P
hihi


Om man ska föreställa någons vän..
Vill man inte bara då dens bästa?
Är det inte meningen att man ska dela glädje
och inte förstöra den?

Jag har svårt att fatta det där.
Vill ni inte att jag ska va glad eller.
Kan ni inte sluta gnälla då?
ni är faktist inte så bra ni heller.


Vi har delat glädje förut,
vi har delat sorg också.

kanske där det ligger?

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0