Me and you and all of the peoples around us..

..And i still cant take my eyes of you.

Är det konstigt att man inte är på bra humör när man mår dåligt?
Men man har så mycket att göra så man kan inte sova igenom skiten.
Om jag måste slänga på mej ett påklistrat leende igen inom snar framtid så spyr jag.

Det är konstigt att när det är meningen att det ska vara som bäst är den svårast.
Jag vill bara skrika rakt ut.. Jag känner för mycket just nu.

Jag vet inte om jag orkar spela in någon jävla skiva idag.
Jag vill bara gå å lägga mej i min säng och sova bort dagen.
Har tankat 2 filmer till ikväll, Treasure raiders & Planet terror.
Jag känner också att jag har lite ont i halsen, och jag har dom skrikiga delarna.
det gör ont bara när jag pratar.. men vi har ju vetat att det kommer låta förjävligt från början.


Jag har inte längre ont i bara hjärtat.
utan det känns som att det psykiskt går över till andra delar i kroppen.
huvudet bankar i takt med hjärtat, lika så halsen. osv
Men det kommer och går fram å tillbaka.
Ena sekunden mår jag prima, andra förjävligt.


Nu ska ja dra mej för stunden
, PussPuss
Tycker om dej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0