Morgondagen inställd p.g.a bristande intresse.

å fyfan imorgon är det måndag :(
Jag vet inte riktigt om jag orkar med skolan imorgon.
Vi får helt enkelt se vart jag landar ikväll.

Jag vill ta ledigt hela nästa vecka, för det är ju sista i år.
Men neee det kan man ju inte eftersom jag ligger efter i så mycket.
Måste värkligen börja skärpa mig igen, det gick ju så bra ett tag.
men jag orkar inte!


Pinnar och sten
krossar våra ben
Medans ord
Krossar våra hjärtan



Igenligen känns det som att jag inte orkar någonting.
Vill bara ligga där under mitt täcke och sova, härligt.
Men ne det går man ju inte.


Att du kan med att ringa mig? MIG?
jag menar hallå? MIG!? av alla människor..
haha å va får man? ett rötet "Heeeeeeeeeeeej, vad gör du :D"
Du kan likaväl lossas att allt är som det ska men det är det inte.
både du och jag vet om det, (å alla andra?) Du är bra på att lossas.
Jag vet mycket väl vad du försöker med.
Och jag bryr mej inte så mycket faktist utan det irriterar mig istället.



Och jag blir bara gladare å gladare för varje dag som går tack vare dej! :)





Men något jag absolut inte orkar är att skriva mer, Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0