När allt rasar samman och verkligheten går i kras..

.. Och världen den splittras som om allt vore av glas


Det är konstigt när hjärtat
kommer ihåg saker som inte hjärnan gör.
-å fyfan vad ont det gör i dom situationerna också, oftast ialf.

Och Du, inga namn nämnda så att ingen känner sej utpekad. Undrar du om de e du så får du fråga.
Jag är besviken, arg å ledsen fortfarande. Ett förlåt hjälper inte hela vägen men det är en bra början.
Du ska veta att jag verkligen uppskattar det du skrev på msn, det värmde att du visar att du bryr dej.
Det tar bort en del av kylan. Men det är sista gången som jag tar imot ett förlåt från dig.
Nästa gång kan du fara å flyga rakt åt hälvete. och jag menar det.
Gå fan inte å tro att du kan göra så en gång till. För jag är inte som andra tjejer, du kommer inte kunna
komma med din charm en gång till å tro att jag ska gå på de, att allt löser sej bara du blinkar me ögat.
Jag har gått på förmånga nitar av dig i förmånga år. så sista chansen att visa att du vill ha min vänskap.
Vi får se om du verkligen klarar av det, vilket jag inte tror men jag hoppas.

Ärligt talat så vet jag inte vad jag tycker å tänker så mycket om detta just nu, så det är väll bättre att vi skriver mer om det imorgon så det inte blir något förhastat, hihi ^^


Och vad har hänt annars idag?
Jo det har vart en helt ok dag idag igen utan alkohol. Har fikat me Diete, Emil å Ida.
Sen satt vi hos diete å han söp jävel. haha va kul det va hos han, vi slogs å vi höll på ^^
Juden å Rippe kom upp en stund för dom skulle köra Diete till göta
så vi släppte av han på göta å sen körde vi bara runt. haha kul som fan hade vi.
Hihi jag är för trött för att skriva allt så det får vi också ta en annan dag :P



Men man kan ialf garva gött till 2,5 män.
-Varför Ljuger du för mig?
-För att jag trodde att du litade på mig!

hahahah fyfan den ungen är inte lite go eller så


Men nu blir det att nana kydde. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0