Never opened myself this way

Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters

Ibland tar det tid att hitta varanda.

Det kan ta dagar, veckor eller månader.
Men i slutet är det värt det,
varenda sekund.

Ibland kan det ta minuter att hitta samma hjärtrytm.
då vet man att det är rätt.

Jag hittade min hjärtrytm för flera år sen.



kärlek är pågsamt, samtidigt underbart.
Det gäller att hitta rätt sätt, att hitta varandra.
Då funkar det perffa, utan plågor.


"Du ser mycket gladare ut nuförtiden"
, "det glittrar i dina ögon", "det syns att du verkligen mår bra nu" osv
Asså, tycker ni det?
Alex, du är glittret i mina ögon.



Ska vi ta å falla lite?
Bara du och jag,
Tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0