Shining in front of you!

Men kolla Marina! ett inlägg till ;) hihi


Utvärdering av denna dagen;
Innehållslös som fan.. Jag menar mellan 2 och halv 6 åkte jag upp å ner från stan..
Ååå jag ville bara upp till gården hela tiden för att träffa mitt folk!
Drygt som fan va det när man kom upp, folk på dåligt humör å shit.
Men nu är det bättre, Alex är i köket å bakar kladdkaka & Diskar (fast vi har diskmaskin)
å snart ska vi se simpsons filmen, myspys sörrö.


Ärligt talat så finns det inte så mycket att skriva om,
Men majs stryper väll mig om inlägget är såhär kort.. hihi
Såå... Annars då?
Jo det ska jag ta å tala om! JAG VILL BARA SKRIKA RAKT UT, att jag tycker om dig..
Det känns lixom som att jag spriker snart. Jag vill bara visa att dom har fel, och att jag hade de.
Jag vill bara gå där å le brevid din sida.



Ne nu ska jag gå ut å se om han behöver hjälp så vi kan se film snart, PussPuss



Btw; Såhär fint blev vårat papekakeshouse!

image3

Kommentarer
Postat av: Bänäna

piipkaaake house!! sanna ska äta jaaaaaaaaaaaaaaaa! :)

2007-12-14 @ 01:39:06
URL: http://saannalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0