Skimmrande? Hell No

Vad menas igentligen med att man ska älska en å samma person för livet?

Jävla ljugerier! Man kan aldrig säga vad som ska hända imorgon!

Jag tror inte på något som heter "äkta" eller "livslång kärlek"
eller vi närmare eftertanke tror jag inte på något som heter kärlek överhuvudtaget,
Om man inte menar kärleken till mina änglar.
- Sån kärlek är annurlunda och den finns.

Jag tror bara att det som ni så fint kallar "kärlek" är inbillning.
en illusion av saker man vill känna.

Visst mitt hjärta har väll också hoppat över ett slag för någon.
Jag har väll också upplevt "kärlek" till någon.
Men vafan, det är bara inbillning.
Kärlek är ett finare ord för.. ja för vad?
Jag vet inte. men det är iallafall inbillning.

Jag blir så trött på folk som går omkring å säger "jag kommer alltid älska dej"
jo men visst kommer du säkert det! eller inte..
igentligen är nog alla bara rädda för att vara ensamma.
jag vet, jag är själv det. Men alla dör ensamma. ingen får sällskap där. Så är det bara.

Sitt nu inte å tro att jag är värsta pessimisten.
För det är jag inte. Men jag kommer inte tro på kärlek något mer.
Jag vet att det är inbillning, Är inte det solklart?
Man vill känna något för någon. och vips så gör man de.
man kanske tillochmed blandar ihop det med fysisk attraktion?

Man vill gärna tro att det finns. visst, gör du det...
men försök inte inbilla mig något sånt skit.
För jag har bestämt mig. Jag har tappat tron på det ni kallar "äkta kärlek."

Skulle det inte vara ett rosa/rött skimmer?
Handlar inte allt om ett stort, helt & dunkande rött hjärta?
isf känner jag mej lurad! mitt hjärta är repigt..

haha jag kommer bli en gammal ensam hagga på 97 år som bara klagar! :P


Tjingeling snart så är de apu ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

därför tar man en dag i taget :)

2007-12-05 @ 05:18:39
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Marina

fysisk attraktion? haha skriv som du menar; knull! sluta va så fin i kanten!! hahahaha

2007-12-05 @ 21:05:00
URL: http://mariinah.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0