The man said why do you think you here ..

.. I said I got no idea
Im gonna lose my baby
so I always keep a bottle near




Man söp för att glömma,

För att minska smärtan som man kände, om så bara några grader..
Men egentligen dämpade man den bara för stunden,
För när man vaknade dagen efter så var ångersten större än vanligt,
den blev inte mindre förens framåt eftermiddagen,
Då man öppnade flaskan igen..

"Din patetiska jävel, du kan inte gömma dej i spriten."

Jodu det funkade prima för mej.

Då kändes de som om mitt liv va helt bortkastat om jag inte söp en dag.
Det va allt som kretsade omkring i min hjärna.
Vodka Vodka Vodka

Vi va jämt på fest, marina å jag.
Om det inte var fest, so what? då söp vi för oss själva.
Och om vi inte gjorde de?
Då kunde jag sitta askalas framför datorn, själv.

Men det var så skönt att få glömma,
för stunden visserligen, men att få glömma.
Skönast va det ju när man va full från morgon till nästa morgon.
Som typ 7härads. dyngrak 24/7 i 3dygn. Sov typ inget.
Då levde jag fullt ut, det va röjj. Jag röjjde jävel.




Nu behöver jag inte glömma på det sättet,
Även om jag nästan aldrig är lycklig till 100%
utan att alkohol å Majs är med i bilden.

Men det behövs lixom ändå inte.
Jag nöjer mej ändå.

Kommentarer
Postat av: Määd

Ja, jag menar dig. :)

2007-12-29 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0