Utan dig spelar inget någon roll,

- Måste jag välja riktning går jag åt ditt håll.

Syster,  jag älskar dig och du är bäst. Tack för att du finns.

Änglar;
Det handlar om att hålla andan när man är tio
kilometer under vattenytan,då det är helt mörkt
överallt och änglarna i dina drömmar inte kan
rädda dig.Det handlar om att kunna simma även
om man dras ner i djupet fortare än bilarna susar
fram på motorvägen. Det handlar om att överleva
när världen försöker krossa dig.

Med varandra så funkar det. Vi hjälper varandra att andas lika mycket som vi hjälper varandra att simma.
Och världen kommer aldrig att kunna krossa oss, för vi krossar den först.
Utan er skulle jag inte stå där jag står idag, på alla sätt å vis. Jag älskar er värkligen för det. Utan er skulle jag vara som ett jävla kolli, Bara ligga i min säng & sova igenom dagarna. kan jag få det? Men seriöst tjejer, Förlåt men jag kan inte enns sätta ord på det som händer just nu.
Igentligen så vill jag bara ge er all min vakna tid. Alltid finnas vid era sidor. men det känns som om jag inte räcker till för alla. räcker till över huvudtaget? Ni hjälper mej så mkt, men hjälper jag er alls? Känns som att det enda jag gör är att klaga. Always Remember;
Jag älskar er över allt annat, mitt hjärta tillhör er.
Tvivla aldrig på mig, för innerst inne vet ni att ni inte behöver göra de.
Until angels deserve to die <3


Men jag kommer ändå aldrig få lov att glömma va?
Jaja va kan man göra åt det? Vi får ta å festa hårdare bara.
Så i heljen dåjävlar säger jag bara!
Jag trodde att det skulle bli lätt. men jag erkänner, det är faktist jävligt svårt.
jag gör alltid fel val. jag vet jämt vad jag borde göra. men jag gör jämt tvärtom.
Min spegelbild är min stora kärlek nu ialf.


Kommer du ihåg den gången jag sa så mkt skit om "det där"?
Va vi borde skratta nu för att jag hade så jävla fel.
Men vi skrattar inte något alls.. Utan det rinner från våra ögon istället.
Vi va så sorgset ovetande, tror alltid att vi vet bäst.
å det kanske vi gör, men vi lyssnar aldrig på oss själva.
Och varför försöka radera ut minnen? Jag försöker men det går inte.
Dom betyder allt för mycket för mig, fan om det ändå var tvärt om.
Jag har värkligen skrattat åt er i onödan, för det visade sej att det va jag ist..


it hurts to want everything and nothing at the same time.
-lr som sanna skulle säga "att både ha kakan & äta den." HAHA


Ne nu ska jag nog snart ta å väcka Majs & Räkan.. Puss


Kommentarer
Postat av: Doriiiss

Men nu är det så att vi är trötta på NOLLOOOOR som inte har fattat att man inte kan både ha kak-jävlen och äta den!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir så trött... Baby Jag kärlekar dig mycket,Keep Rocki'n! Du har mitt fulla, stöd, sympati och kärlek bakom dig, anytime.

2007-12-03 @ 15:43:31
URL: http://saannalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0