Wings on fire, tearing in to the night..

En gång skrev jag ett inlägg om eld & fenix fågeln.
Jag förstog nog inte själv riktigt vad jag menade, innerst inne.
Nu vet jag, Jag tror också att det var nödvändigt att allt stog i eld & lågor.
För ibland behövs det en nystart.
Man måste göra rent det inflamerade såret för att det ska bli bra igen.

Och det va precis vad vi gjorde. Visst det gjorde väldigt ont,
men hade jag räknat med något annat?

Jag visste från ruta 1 att det skulle hända..
Så jag trillade, tog mej upp och gjorde sen rent såret.

Ibland gör folk i helt fel ordning.
Dom gör rent såret (som inte ens finns då) Sen trillar dom.
och då blir dom liggande. stackarna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0