You took my dreams from me, When I first found you..

.. I kept them with me babe
I put them with my own
Can't make it all alone
I've built my dreams around you.

Vi måste se till att få det rätt denna gången,

För jag vill inte kasta bort dej som en vante.
Du betyder för mycket för det, har du alltid gjort.


Jag saknar Marina!
I sommar är det våran sommar, igen ;D



Idag är det julafon.
Så godjul alla mina älsklingar :)

Godjul syster:
Jag älskar dej, du är min bästa vän.
I alla lägen. Du ger mej orken att fortsätta. Utan dej går de inte.

Godjul Sanna: Alltid min Doris. One way or another.

Godjul Mamma: Tack för ditt stöd och din kärlek.
Jag älskar dig.

Godjul Alex:
I fell inlove with you tonight.

Godjul TsT och andra vänner:
Ni är speciella på era egna sätt.

Utan er känns det som om en bit fattas av mig. Jag kan inte andas ordentligt.
Hoppas att ni får en lika bra julafton som jag har planerat att ha ^^


PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0