Aggresivt som fan

Hihi idag har jag haft en bra dag, vet knappt vad jag ska börja.
Så vi drar väll det från början lite snabbt.

Vaknar hemma hos räkan klockan 5 på morgonen av att han roppar att ja fan får gå upp.
Själv satt den räkjäveln å spela wow, han hade inte laggt sej ännu.
Sov där inatt igen, tjänar på det när jag har apu för han bor typ 5min från den.
Har en så jävla bra dag på apun. Gud vad jag gillar ungarna. Dom är verkligen små änglar.
söta, omtänksamma och oförfalskade.
Slutar typ kvart över 12 och drar hem till Räkan igen och råkar somna ett tag till. ^^

Sen hämtar mamma mig och vi handlar osv, efter det bär det av till gården.
Där blir jag helt mörbultad. Jag har sår på nästan hela kroppen, har blödit näsblod & Mitt knä är helt fuckat!
Fan det låter ju som värsta fyllan men det va bara lite innebandy, Raggsocksinnebandy ^^
Jaja men jag vann ialf. Snygga mål & Räddningar gjorde jag också, kom glidandes på knäna och satt den osv. (Y)
ja men det måste vara AGGRESIVT SPELANDE sörrö. Annars vinner man inte. Förlorare kör med fegspel.
Hihi fan mjukisarna förstörda. Beror kanske på att jag slängde mej & ramla hela tiden?
hahahah fan alla bara flög åt alla håll å kanter, haha som tjommen sa;

- Visst det är kul att alla killar faller för dej Vivi, Men det är inte menningen att dom ska falla över dej.

(Han syftar på att jag råka fälla alla typ å dom bara flög osv.)
Ja nu har man 2 st "mästar titlar" på gården.. Biljar & Innebandy, Ska man ta den sista också eller? ;)
Haha nej, jag kan inte spela pingis så :P

På tal om fegspel.. eller nej, Jag ska inte enns gå in på de... ditt idd

Jag har slingat håret idag också. blondaslingor. Jag tycker att det ser bra ut. dom är ialf inte caroote :P
haha, vi får väll se när det har torkat helt.

Ne nu blir det film. Bästa dagen på länge. Och bästa fedagen på länge utan alkohol
( Yes bara imorgon också sen får jag dricka :D Uhamns röjj till nästa helj? ^^ )

Och så har vi det här med julklappar. far å flyg jag har inga pengar till det!
Jaja Man får väll sno något från brorsan och ge tillbaka det i jullklapp då
och likadant me mamma. haha ja för jag har inte en anning om vad ja ska göra :P
Panik eller vad?

Puss sålänge. uppdateringar sen?


Sanna till Vivi;
Bara så du vet så kärlekar jag dig välldigt mycket min älskade morot.

Doris, jag kärlekar dej mest. jag saknar dej så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0