Another mother's breakin, Heart is taken over.

Gårdagen var en hemsk dag,
Mitt humör var a la hälvete, hade en sån jävla dålig dag. Jag fattar inte hur folk orkade umgås med mej igår.
Jag försökte faktist dölja mitt humör men det gick bara stundvis. fyfan säger jag bara. jävla skola!

Ush å Fy skolan börjar idag.. :/
Jag känner värkligen att vi skulle behöva en veckas lov från det här lovet..
men neeee, det får vi ju inte. ush

APU'n börjar om en vecka också, fyfan vad jag inte tycker om barn.
är det värkligen meningen att jag ska ta hand om dom i 5veckor!? skjut mej!

Och så känner jag att jag börjar bli sjuk nu. fyfan, går bara omkring och fryser osv hela tiden.
Men kan vi missa skolan? nej för fan inte en enda dag, det blir så mycket att ta igen.... fyfan.


Det sägs att en bra komprimiss gör alla arga. och det är så jävla sant..
jag tycker att min komprimiss som jag gjorde häromdagen var perffa, men då gnällde alla.
detta är ju fan skitsvårt för mej, å så klagar ni. man bugar å bockar, ni gör det så mkt lättare.
med mer tid å ork så hade allt gått å lösa.

jag har kommit på att om man inte röker eller dricker så har man så mycket tid. jag blir rastlös..
rökningen har gått riktigt bra, 1vecka sen jag tog mitt sista bloss. *duktigt vivi*


nu har jag inte tid att skriva mer. skolan börjar snart. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0