Där din skatt är..

.. Kommer också ditt hjärta att vara
- J.K.R

Så sant som det är sakt.

Jag orkar ingenting nu, börjar nog bli sjuk.
jag orkar inte äta, gå ut eller knappt prata i min telefonen.
Även om "telefonterapi" är det ända som jag blir piggare av.

"Glöm igår, Lev idag & Be för imorgon" det är inte alltid så lätt som det låter.
Jag brukar fixa det. väldigt bra faktist. Men nu orkar jag inte..

Fan.. pencilin brukar alltid få mej att må bra osv. Men av dom här mår jag fan skit.
palla gåomkring me en smak av metal i munen hela tiden. haha ja är säker på att
jag skulle få en snygg kommentar av våra små vänner som låter typ såhär "faaan va metal du e!"
Alltid den kommentaren. eller hur majs?


Och det finns inte något roligt att skriva om heller.
Skriver väll när det finns något roligt eller intressant då. Tjingeling


Up in Memphis the music's like a heatwave.
White lightning, bound to drive you wild.
Mama's baby's in the heart of every school girl.
"Love me tender" leaves 'em cryin' in the aisle.

The way he moved, it was a sin, so sweet and true.
Always wanting more, he'd leave you longing for.

Black velvet and that little boy's smile.
Black velvet with that slow southern style.
A new religion that'll bring ya to your knees.
Black velvet if you please.

Every word of every song that he sang was for you.
In a flash he was gone, it happened so soon.
What could you do?

Kommentarer
Postat av: Madde

Hell yeah .

2007-11-27 @ 19:31:35
URL: http://accidentlyinlove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0