Flickan & Kråkan

Jag har faktist inte glömt bort att skriva, det är bara det att jag inte har haft något att skriva om.
Eftersom jag knappt gör något annat på dagarna än att gå till min APU. *suck*
Så vad ska jag skriva om.. Hur otroligt mkt jag lär mej? Eller hur otroligt roligt det är?
Nej men det kan jag ju inte, för det är fult att ljuga...

Så då återstår det bara att skriva om mina innersta känslor,  tankar & funderingar.
Vilket jag säkert tror att ni gärna skulle läsa om, era snokande jävlar ;) hihi

Ärligt talat så finns det inga känslor eller tankar.. Jag är helt tom på sånt nuförtiden.

Men nu är det ialf äntligen fredag :) Härligt á la hälvete!
Så nu blir det att hoppa in i duschen å sen dra sej ut. Tjingeling.

K <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0