Grattis på din jävla födelsedag!

Jag är så jävla arg, fyfan vilken jävla dag..
Allt börjar med att jag knappt får sova inatt för att marina och räkan sitter och skrattar, spelar wow osv
medans jag & Stampe ligger uppe i räkans säng å försöker sova.
Finns det något värre än att vakna till Majs pipiga röst? haha nej fyfan! ;D
jag vet inte hur många gånger jag vaknade...

Tillslut så går jag upp klockan 6 på morgonen och går Räkan & Majs å sover.
Lite putt blir man när man behöver gå till Apu'n trött som ett svin & på dåligt humör.fyfan.
Ialf.. Har apu till halv 6 på kvällen och måste mer eller mindre stressa sönder efter de.
(förbi räkan å hämta han, gå till ica, åka till gården, baka + fixa saker på lite över 1timme)

Och finns det då något värre när man redan är på dåligt humör och lyckas att inte visa det än att bara möta ren jävla otacksamhet? Jag har vart sönderstressad i 2 jävla dagar tack vare detta.
Vi vill göra något fint för dig för att vi vet att du inte får det någon annan stanns.
vi vill visa att du är omtyckt och allt som hör till.
Men vad får vi för det? Att du springer iväg som en 3åring. skärp dej du fyllde faktist några år mer idag.

Hänvisning finns till Maddes blogg (Accidentlyinlove) och inlägget "Happy Fucking Birthday!! - Good luck with that..." För skiten ur ett annat perspektiv. Hon är också väldigt besvinken.

Och annars då?
Hur mår jag? Vad gör jag? & Vad tänker jag?
jooo.. Jag mår helt okej för tillfället. Jag gör inte så mycket och
jag tänker att det är bra att det hände nu och inte sen, Att jag blev påmind om din myteomani.
jag tycker synd om dej, fyfan du kan inte ha det lätt. Och fel person behöver inte ta åt sej av detta,
jag menar inte att peka ut någon eller så. Jag skriver bara av mej så att jag kan få ut skiten.
Skrivmedicin funkar nästan lika bra som musik.

Och krya på dej Syster, för en gångs skull är det faktist synd om dej på riktigt..


Tjingeling, vi hörs nog efter heljen. // Burny

Kommentarer
Postat av: Madde

Älskar hur du skriver.
Men fy fan va de känns ouppskattat.
Fy fan, aldrig mer...

"Skärp dig,Du fyller faktiskt några år mer idag"
Älskar det. Klockrent.

2007-11-29 @ 20:03:58
URL: http://accidentlyinlove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0